V termínu od 14.03. do 20.03. infolinka nebude fungovat. Prosíme o e-mailový kontakt.

Nejčastější otázky

Nahrávám...

Jakým způsobem můžu objednat zboží?

Objednávku můžete vytvořit několika způsoby; nejlehčeji uděláte to přes vložení produktů do košíku; můžete také ji udělat telefonicky aneb přes mail. 

Můžete nám vystavit fakturu bez DPH?

Samozřejmě, na všechny produkty, které prodáváme v našem obchodě můžeme vystavit fakturu bez DPH.

Dodáváte produkty po celé ČR?
Ano, garantujeme dovoz po celé České republice.

Existuje možnost dovozu mimo ČR?
Ano, rozvážíme nábytek po celé Evropě. Ohledně termínu a ceny dodání prosíme o kontakt.

Můžete vyrobit nábytek na speciální objednávku?
Náš nábytek objednáváme z nabídky výrobců, které jsou ustálené. Bohužel, neexistuje možnost změny na speciální objednávku.

Jak dlouho musím čekat na svoji objednávku?
Objednávky na zboží, které máme skladem snažíme se realizovat od 5 do 15 dnů.

Informujete o dodání nábytku?
Samozřejmě, vždy den před dodáním kontaktujeme se telefonicky anebo mailově.

Nabízíte také montáž?
Ve své nabídce máme také montáž nábytku, pokud máte o něj zájem kontaktujte nás; cena montáže není v ceně nábytku.

Existuje možnost rezervace nábytku, třeba na 2 měsíce?
Všechny objednávky se snažíme realizovat co nejrychleji, protože náš sklad není tak velký abychom v něm skladovali zboží příliš dlouho, proto nábytek rezervujeme jen v výjimečných případech.

Jaké jsou možnosti platby?

- bankovním převodem

- Bluemedia – platební kartou

- v hotovosti při převzetí